wtorek, 29 lipca 2014

zielona kawa

No i ja nabylam swoją zieloną kawę. Kupiłam 100gramowa paczuszke w sklepie zielarskim. Zaplacilam 12zl.
image
Są to mielone ziarna zielonej kawy, zaparzone ziarna wyglądają identycznie jak nie zaparzone, różnią się intensywnym kolorem.
 image 
 Smak jak dla mnie jest nijaki. Nie tak intensywny i gorzki jak w zielonej herbacie,a już na pewno nie smakuje jak normalna kawa. Do kubka 250 ml wyspalam 2 lyzeczki kawy, parzylam ja przez 10 minut aby uzyskała swoje właściwości. Jestem ciekawa czy będzie miała efekt odchudzajacy w jakimkolwiek stopniu tak jak wszyscy trabia. Bo jak narazie Wypidalam ja raz rano i efekt był taki, że o 22 poszłam spac i nie mogłam zasnąć. Działa ona na mnie chyba mocno pobudzajaco bo energię mialam caly dzień i wieczorem i efekt był jak wyżej. Może jest dla mnie za mocna,i trzeba zmniejszyć z 2 na 1 lyzeczke? U sąsiadki jak raz o 17 Wypidalam z jednej lyzeczki tak całą noc sie kulalam po łóżku. Aż boję się wypić ja poraz kolejny. No ale sama kawa zielona nie da efektu odchudzenia. Bo żadne specyfiki bez ćwiczeń i diety nie dzialaja. Już to nie raz przerabiałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz