poniedziałek, 11 stycznia 2016

Utrwalająca baza pod cienie - Cashmere DAX cosmetics

W grudniu Cashmere na fb szukało testerek, zgłosiłam się, a ze mną aż 260 innych osób. Wybrali 20 dziewczyn do testowania ich produktu, na moje szczęście byłam jedną z wybranych :) 
Do testowania dostałam :
Utrwalającą bazę pod cienie Cashmere ,Dax Cosmetics.
Kaszmirowa baza o neutralnym cielistym kolorze i delikatnej kremowej konsystencji.
  • wygładza skórę powiek i wyrównuje ich koloryt.
  • Ułatwia rozprowadzenie cieni i kredek oraz zapobiega ich osypywaniu się i rolowaniu w załamaniach powiek. Intensyfikuje kolor.
  • przedłuża trwałość makijażu oka, aż do 15 godzin.
Sposób użycia : przed aplikacją koloru, delikatnie rozprowadź cienką warstwę bazy na powiekach.



 Każda z nas ma bądź miała taki problem że po kilku godzinach już nie miała koloru na powiekach albo zrolował się jej. To był mój odwieczny problem, teraz już go nie mam bo zaczęłam stosować bazę Cashmere.
Ta, powiecie baza przecież jej nie trzeba bez niej tez da zrobić ładny makijaż oka. 
Pewnie że się da, ale czy ten makijaż długo wytrzyma???
Myślałam jak większość a co tam baza to jakieś brednie i pic na wodę wcale nie bedą działać itp....
Tak myślałam do puki nie zastosowałam bazy pod cienie Cashmere. 
Położyłam cieniutką warstwę utrwalającej bazy pod cienie na powiekę, zrobiła sie niewidoczna, po chwili zrobiłam kreskę i o dziwo moim wcześniejszym przekonaniom do baz, kreska wytrzymała cały dzień i nawet sie nie zmyła. No dobra - pomyślałam - z kredką sobie poradziłaś no to jak bedzie z cieniami.
Na następny dzień pełny makijaż i to jeszcze z moim ulubionym złotem - które schodzi bardzo szybko -  koniec dnia powrót do domu, ja do łazienki aby zmyć makijaż i jestem w szoku -  moje powieki mają jeszcze ten sam intensywny kolor co jak zrobiłam go z rana. Kolejny szok. 
No nic- pomyślałam - jutro robie mocniejszy makijaż.
I tak czy zrobiłam mocny czy słaby czy tez z wcześniej osypującym i szybko znikającym złotym kolorem , efekt był ten sam, intensywny trwały  makijaż.
Bazę bardzo dobrze sie rozprowadza, nie trzeba jej dużo, a 7g produktu starcza nam na naprawdę długo.
Problemu ze zmyciem również jej nie ma. Nie uczula nas.

Osobiście zmieniłam zdanie na temat utrwalającej bazy pod cienie, uważam że naprawdę bardzo dobrze sobie radzi.
 Jak oczekujemy długotrwałego efektu wymalowanych oczu to polecam Utrwalającą Bazę Pod Cienie Cashmere Dax Cosmetics poradzi sobie ona nie tylko z tymi drogimi cieniami ale też i z tymi tańszymi. 




Warto poświęcić kilka złoty więcej i kilka sekund dłużej na robieniu makijażu aby ten wyglądał olśniewająco i cały dzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz