niedziela, 6 lipca 2014

wypróbowane kosmetyki...

W końcu czas opisać wszystkie kosmetyki jakie dostałam do tej pory i kupiłam.
na pierwszy ogień idzie mydło ekologiczne, które dostałam za wygraną w 90dnidoeko.pl. pachnie borowiną, jest wieksze niz normalne mydełka. Jak pierwszy raz umyłam nim dłonie to poczułam sie jak bym znowu miała 5 lat - takie odczucie wywołał we mnie zapach. Taki jak kiedyś były mydła takiej samej wielkości no i ten zapach identyczny!! I tak jest za kazdym razem jak myje ręce. Nie wysusza, lekko nawilża zapach długo utrzymuje sie na dłoniach.
IMAG1809 IMAG1816
Mąż pierwsze co mi powiedział : " skąd ty masz taki wynalazek? i co jak umyje ręce nic mi sie nie stanie?"
Powiedziałam Ze mu oczy wypali jak umyje rece - oczywiscie zażartowałam :))
Mężowi oczywiście również mydło przypadło do gustu.
kolejny to lenor sensitive. Ubrania z pralki jak wyciagałam to odrazu pachniały i były miekkie. Po wyschnięciu zapach dalej sie utrzymywał jak i ubrania dalej były miekkie i przyjemne w dotyku. Zero uczuleń na niego.
IMAG1817

teraz to taki zestaw: dostałam próbki szamponów head &  shoulders menthol i sport. Synowi podpasował sport pewnie dlatego ze była piłka - włosy po umyciu były miekkie i bardzo ładnie pachniały. My zaś używamy menthol jak i czasami jabłkowy kiedyś był jeszcze arktic ice ale teraz juz go nigdzie nie mozna dostać. Obydwa dają uczucie świerzości, ładnie pachną nie przetłuszczają sie włosy jak i nie mamy łupieżu. Nam odpowiada.
Nivea kremowy olejek pod prysznic - ładnie pachnie lekko nawilża skórę, daje uczucie gładkiej skóry, dobrze nakłada sie go na gąbke, dużo go nie trzeba aby sie pienił.
Nivea mleczko do ciała nawilżające - zawiera masło Shea i dzięki temu naprawdę długo utrzymuje się intensywne nawilżenie skóry. Dzięki regularnemu stosowaniu, poczujesz jak skóra staje się gładsza i bardziej miękka na długo. Efekty widać juz po trzech dniach stosowania. Ja stosowałam przez dwa tygodnie na moje mocno szorstkie uda i ręce. Najlepsze to to, że szybko znikneły mi bolące szorstkie chrostki, skóra zrobiła sie bardziej miekka i delikatna. Efekt utrzymał sie bardzo bardzo długo, od około dwoch miesięcy nie smaruje się nim bo chciałam sparwdzić jak długo utrzyma sie ten efekt. Dopiero teraz zaczynają powoli wychodzić z powrotem suche chrostki. To jest zdecydowanie moj nawiekszy faworyt w balsamach do ciała a miałam ich pełno. nie zamienie go na innego, chyba ze trafi mi sie jeszcze lepszy.
Fa sport (czarny) do tej pory używałam różnych dezodorantów w kulce i z żadnego nie byłam zadowolona. Ten działa długo i nie mam plam na ubraniach. I już zostanie na długo na mojej liście zakupów.
No i na koniec moje szczoteczka ORAL B nie zamienie jej na zwykłą szczoteczke nigdy. raz tak mnie coś wzieło na umycie zębów normalną szczoteczka. I przezyłam tragedie. Po połowie dnia miałam juz od wewnatrz zeby szorstkie, oddech zrobił sie nie przyjemny. Poszłam i umyłam elektryczna szczoteczka zeby bo nie mogłam wyrobić, takie dziwne mna targały uczucia. masakra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz