niedziela, 6 lipca 2014

casting sunkiss cz1

W poniedziałek (30.06) odebrałam list a w środku
 IMAG1806IMAG1810
byłam zaskoczona i zadowolona ze udało mi się dostać zel byłam jego bardzo ciekawa. Później zaś otworzyłam maila i dostałam z Polki.pl wiadomość,że zakwalifikowałam sie do testu casting sunkiss, który trwa 29.06-13.07. Pod koniec testowania otrzymam maila z ankietą wynikową w , której będę mogła podzielić się opinią o testowanym produkcie. A że nie mogłam wytrzymać to postanowiłam jeszcze tego samego dnia wyprobować produkt i podzielić sie z wami opinią o nim. Tak więc : na umyte i lekko wysuszone włosy nałożyłam żel rozjaśniający L`oreal  casting sunkiss.

IMAG1812 IMAG1815
Szczerze przyznam się, że nakładając ten żel nie pomyślałam ze może być on w jakimś stopniu niebezpieczny - żrący wiec nakładałam go bez rekawiczek. Bo przecież to nie farba, nie typowy rozjaśniacz tylko żel a zwłaszcza że jego nie trzeba spłukiwać tylko wysuszyć. Na szczęście naprawdę okazał się on bezpieczny bo nawet nie wysuszył mi rąk, a ze nie miałam żadnej rany to nawet nie szczypał. na skórze głowy też zachował sie normalnie nic nie piekło, nie bolało. Bez żadnych problemów rozprowadzało sie go na włosach, konsystencja przyjemna nie śmierdzi - to najważniesze!!! A że byłam bardzo ciekawa rezultatu to odrazu wziełam suszarke w dłoń i suszyłam jak sie tylko dało i oczywiście w jednym miejscu aby zobaczyć czy to coś daje!!!!  I  ???
IMAG1813 IMAG1814
DAŁO REZULTAT !!!!!!!
włosy mam jasniejsze wiadomo jak to u mnie są pasemka (same sie zawsze robią podczas farbowania) więc gdzie niegdzie jest jaśniej a w innych miejscach jest ciemniej. Włosy sa miekkie delikatne, nie wysuszone!! jak by były naturalne a nie farbowane!! Jak dla mnie rewelacja!! Poprawie jeszcze w czwartek i tym razem na suche włosy (bo jest napisane aby uzyskać dany kolor trzeba zastosować go kilka razy w odstepie  2-3 dni).  Tubka ma 100ml więc jeszcze na dwa trzy razy wystarczy. Jak mi zabraknie na pewno bedzie to "konik" w rozjaśnianiu włosów. Juz więcej nie kupie farby (chyba ze wygram).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz