sobota, 26 lipca 2014

ostatnie zdobycze

jak mnie nie było to dostałam swoj prezent z bobobaby.com.pl . Mi sie to już raczej nie przyda, ale udział w konkursie wziełam tylko dlatego, ze podaruje to przyjaciółce ona ma miesięczne dziecko wiec jej sie napewno to przyda.
Za nim wyjechałam to dostałam jeszcze z wizaz.pl prezent
A że juz wcześniej miałam okazje wypróbować je to trochę o nich napisze.
Always ultra :
są wystarczającej długości, wygodne opakowanie podpaski jak i skrzydełka - nie odklejają sie - nie uwierają. Podpaska bardzo dobrze sie trzyma, łatwo się je stosuje, neutralizuje przykry zapach, odrazu i dobrze sie wszystko wchłania, jest uczucie a raczej go nie ma , ze ona tam jest. Jest olbrzymi komfort. Jeden minus mogłoby być ich wiecej o 5 w paczce.
Always na noc :
są długie co pozwala na spokojny sen i bez stresowy poranek (czy nie zostało nic zabrudzone), tak samo mocno chłoną i nie wydostaje sie żaden przykry zapach. Używałam ich po porodzie i naprawde są rewelacyjne.
Kazdemu z czystym sumieniem moge je polecić i polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz