środa, 10 czerwca 2015

zakupy w zalando

Zostałam jedną z 5000 osób które dostały sie do projektu TRND zakupy w zalando, dzieki temu mogłam zrobić zakupy w zalando.pl
W  paczuszce otrzymałam jeden bon 100zł dla mnie i 25sztuk bonów 20% zniszki plus po 3 bony 15% zniszki dla znajomych, to wszystko dla nowych zakupowiczów. 
Pierwsze co zrobiłam jak tylko dowiedziałam sie o kampanii, weszłam na zalando i zaczełam patrzeć co mogę kupić za 100zł. 
Hmm.. trochę sie zawiodłam bo albo jedną rzecz albo dwie małe i tak muszę dopłacić do tego interesu, ale znowu szkoda zeby mi reszta z bonu przepadła. Tak naprawdę ciężko było mi sie zdecydować co wziąć. W końcu po otrzymaniu bonu zdecydowałam z małą pomocą przyjaciółki (no bo musiałam  skonsultować za i przeciw w każdym wybranym produkcie przeze mnie i wybrać tą właściwą). 
Już nie bede trzymała was w niepewności kupiłam torebkę za 74.25  zł even&odd niebieską, i okulary przeciwsłoneczne -black/gun Anna Field za 36.75zł.
Paczka była dobrze zapakowana i zabezpieczona w środku oprócz zamówionego towaru dołączony był rachunek i przygotowany opis do zwrotu paczki jak by mi sie nie spodobała.
Ja jednak stwierdziłam ze jestem zadowolona i bardzo mi odpowiada to co kupiłam i nie mam zamiaru zwracać im tego towaru. 
Z zamówionego towaru jestem bardzo zadowolona podoba mi sie torebka i okulary rewelacyjne. 
Jednak mam obiekcje co do dostarczenia go. Powiadomiono mnie e-mailami ze zamówienie zostało przyjete do realizacji, ze już zrealizowano, zapakowano i czeka na przesyłkę. Poźniej dostłam kolejnego e-maila z nr przesyłki i adresem gdzie mam ją sprawdzić. Nawet dostałam smsa ze w godzinach wieczornych od fedex dostane smsa kiedy dostarcza mi przesyłkę. Smsa nie dostałam jak i nie mogłam sprawdzić na jakim etapie jest moja przesyłka. Zamówiłam 3.06 (wieczorem) a paczkę dostałam 9.06. 
Paczka miała dojść od 3-5 dni roboczych. I tak doszła, nie mówię że nie , bo nawet szybko tylko szkoda że brak jakiegokolwiek powiadomienia mnie o tym kiedy to dokładnie nastąpi.No i zapomniała bym jeden e-mail trochę mnie zniesmaczył chciałam zapłacić osobiście kurierowi a nie robić przelew, w tym e-mailu było napisane abym miała wyliczoną sumę pieniedzy bo kurier nie ma obowiązku wydać mi reszty. Trochę śmieszne, no ale cóż, plus dla kuriera wydał mi resztę :)

Co myślę o zalando?? Jak dla mnie to drogi sklep, bony zniszkowe nie za bardzo mi zeszły bo każdy boi sie zakupów przez internet jak i nie wieżą w ich reklamę że zwrot za darmo itp. Sama mam mieszane uczucie co do ich reklamy bardziej mnie odpycha niż przyciąga. 
Fakt mają duży wybór w sklepie internetowym do duży plus że tak dużo różnych rzeczy w jednym miejscu. Minus nie można tego dotknąć obrócić w każdą stronę zajrzeć w każdy zakamarek np torebki. Jednak wolę kupować na żywca. Nie przekonują  mnie jeszcze sklepy internetowe.

W kolejnym poście opis torebki i okularów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz