wtorek, 29 lipca 2014

Wosk do brwi


image 
Taki kosmetyk fundełam sobie jakiś czas temu. To wosk do brwi z avonu.
 Zaskoczyło mnie no bo jak to wosk i to jeszcze do brwi? Jak to ma działać - zaczęłam odrazu się zastanawiać. Czy będzie trwaly, jak go nałożyć i ile. Mimo tych wątpliwości kupiłam.
Zaplacilam 23.99zl. Po otwarciu zrobiłam wielkie oczy i pomyślałam albo ja zły numer podałam albo konsultanta pomyliła się. Dlaczego bo to kolor brązowy a nie czarny,a ja chce brwi czarne. Odrazu pobieglam zobaczyć katalog a w nim tylko jeden numer katalogowy, i na dodatek wydaje mi się ze to kolor szary. Pomyślałam sobie no fajnie. Ale co tam, sprobowalam "najwyżej będę miała brązowe brwi". Zrobiłam i wiecie co, okazało się ze brwi są czarne nie brązowe, długo utrzymuje się kolor, nie jest ciężko nałożyć najpierw wosk później kolor. Ogólnie bardzo spodobał mi się ten kosmetyk i jestem zadowolona. Polecam
 
image

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz