środa, 20 maja 2015

Farba do włosów L`oreal Paris Prodigy5

 















Na stronie L`oreal Paris  jest obecnie konkurs , wystarczy odpowiedzieć na pytanie i kupić jakiś produkt ich firmy. 
Kilka razy wysłałam swoje zgłoszenie i wczoraj dostałam e-maila z wiadomościa ze wygrałam.
Tak wiec trzeba było kupic coś aby uzyskać swoją nagrodę. 
Długo sie nie zastanawiałam i zawitałam u mnie w drogerii dayli. 
Kupiłam farbę a że już dłuższy czas sie czaiłam nad kupnem farby tylko jeszcze nie byłam pewna jakiej marki, tym razem nie miałam problemu i już na starcie wiedziałam jaka firma i kolor. 
Teraz tylko trzeba było wybrać dokładnie jaką chcę a nie mały był wybór najpierw w ręce  wpadła mi Casting Sunkiss bo już ja wcześniej miałam i wiem jak działa, ale kawałaek dalej była nowość prodigy5  do tego przy kasie okazało sie że w gratisie dostaje pędzelek z miską do farbowania.
 Koszt to 30zł myślę ze sie opłaciło. 
Do tego założyłam sobie kartę w dayli i dostałam próbkę olejku (a to w następnym poście napiszę).  Po otwarciu w domu w pudełku była farba rozjaśniacz i odżywka oraz rękawiczki które zrobiły na mnie miłe wrażenie są czarne wygodne nie slizgają sie bardziej dopasowane do dłoni (a nie szerokie jak to zawsze bywa), sa grubsze niż przezroczyste co we wszystkich farbach spotykamy. Kolor farby jest taki jak na pudełku przedstawia nam producent czyli taki jaki chciałam uzyskać. Troche włosów straciłam po farbowaniu trzymając 30 minut (według instrukcji) ale wydaje mi sie ze to normalka. Farba nie śmierdzi utleniaczem przy którym zawsze szło zdechnąć więc chyba już naprawdę odchodzimy od stereotypu mocno śmierdzących farb. Po farbowaniu poszły wszystkie odżywki na włosy jakie miałam na koniec psiknełam Marion.
 Rano włosy wyglądały tak jaki był zamierzany efekt. 
Jestem zadowolona. 
Potwierdzenie zakupu wysłane do nich i czekam teraz na swoją nagrode. 
Mam nadzieje ze to bedzie maskara.

To może troche przedstawie farbę :


TECHNOLOGIA

NA BAZIE MIKROOLEJKU
KOLORU
Przełomowa Technologia Transmisji Koloru wykorzystuje moc mikroolejku, aby zmaksymalizować wnikanie koloru we włosy podczas procesu koloryzacji. Bez najmniejszej kropli amoniaku, mikropigmenty wnikają do samego serca włosa dla wierowymiarowego, naturalnego koloru mieniącego się lśniącymi refleksami.


Innowacja i składniki


1. Szlachetny, wielowymiarowy kolor o bogatych, ruchomych refleksach
2. Satynowy Blask
3. Jednolity kolor, od nasady po końce
4. Doskonałe pokrycie siwych włosów, bez efektu sztucznej maski
5. Zmysłowa naturalność w dotyku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz