wtorek, 29 lipca 2014

Mario Puzo Sześć grobów do monachium

image 
 Będąc u rodziców przeczytałam książę Mario Puzo Sześć grobów do monachium. Na początku byłam negatywnie nastawiona do niej bo akcja toczy się w czasach wojny,a ja nie lubię czytać ani oglądać filmów co się kiedyś działo nie lubię takiej krwawej przemocy. No ale brat tak bardzo ja zachwalał i bardzo fajnie przedstawił tę książę, więc pomyślałam dlaczego nie przeczytać.? Książka ma zaledwie 254 strony ( jak dobrze pamiętam) i czyta się ją jednym tchem. Akcja toczy się przez całą książkę. Emocje są za każdym razem. Fakt jest dużo o wojnie tzn o tym jak się traktowało ludzi podczas wojny. Główny bohater jest bardzo inteligentny szybko kończy szkołę,i szuka dla siebie miejsca w świecie, szybko nudzi się wszystkim, aż trafia do wojska. I wtedy się zaczyna jego horror. Koniec książki jest bardzo zaskakujący. Polecam naprawdę warto przeczytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz