sobota, 26 lipca 2014

AKCJA NA DZIEŃ DZIECKA

Ze względu na to, że jedna osoba nie wyraziła zgody kupienia za pieniądze klasowe cokolwiek dzieciom na ich święto i poparła ja przewodnicząca klasy. Bo przecież w sobotę jest festyn, ale nie pomyślała że nie wszyscy przyjdą. Tak więc na dzień dziecka dla mojego syna do szkoły postanowilam, że popisze do roznych firm o gadżety. Wiadomo dzieci zawsze cieszą się ze wszystkiego co dostaną. Już nie pamiętam ile tych listów wyslalam ale było tego sporo. W 98% odpowiedziano mi " przykro nam ale nie mamy żadnych gadżetów", " nie prowadzimy rozdawania gadżetów bo za dużo osób pisze do nas o to" , " fajna inicjatywa uczestniczymy w różnych akcjach ale niestety nie możemy pomóc" ," gadżety są tylko do akcji promocyjnych". Na dzień dobry 5 listów było nawet nie przeczytanych bo przyszedł mi raport że zostały one wykasowane.Tylko marka DANON spytała czy mogą być naklejki i patyczki do lodów z ich akcji bo zostały. Ucieszylam sie bardzo, bo tak pomyslalm że chociaż tyle będą miały dzieci. A dokładnie przysłali : naklejki ( 3 różne rodzaje po 10/15/20 dla każdego ), patyczki do lodów, kolorowanki. I list.
image
Kolejną firmą, która odpowiedziała mi pozytywnie to NETTO. Z tej paczki to byłam bardzo pozytywnie zdziwiona ponieważ bardzo duzo tego było: podkoszulki, notesy, notesy z magnesem, breloki, tatuaze, pomadki ochronne ( dostali chłopcy po 1 a dziewczynki po 2 i dla wychowawczyni też zostało).
image
To wszystko to co dostalam przekazalam wychowawcy klasy i w piątek (30.05) dzieci otrzymały. Pani była zszokowana, że zdolalam cokolwiek załatwić i,że jest tego aż tyle. Tych dzieci co nie było w piątek dostały dzisiaj. Bardzo się dzieciom spodobały prezenty, rodzicom również. A mnie to ucieszyło że wszystkim się to spodobało.
image

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz