środa, 24 czerwca 2015

#InspiratorkiRimmel PODKŁAD #WakeMeUp

















Już wam tyle dobrego napisałam o maskarze Rimmel teraz przyszedł czas opisać podkład Wake Me Up Rimmel ale za nim opisze wam swoją opinię przedstawie co o nim mówi nam producent :


Długo oczekiwany! Podkład, który dotrzymuje Ci kroku w Twoim aktywnym życiu.
Rimmel przedstawia nowy podkład Wake Me Up. Pierwszy rozświetlający podkład, który natychmiast obudzi Twoją skórę i sprawi, że będzie promieniała zdrowym blaskiem.
Obudź swoja cerę! Lekka, delikatna konsystencja ułatwia aplikację podkładu i zapewnia efekt gładkiej cery. Filtr SPF 15 chroni skórę przed promieniami UV, a rozświetlające perełki sprawiają, że cera promienieje. Dzięki formule zawierającej peptydy skóra staje się bardziej elastyczna, a kompleks nawilżający oraz witaminy C i E odżywiają ją i nadają jej zdrowy wygląd. Ty możesz czuć się bez życia, ale Twoja cera nie zdradzi tego!
Podkład natychmiast eliminuje oznaki zmęczenia, dzięki czemu skóra jest widocznie odmłodzona. Wake Me Up funkcjonuje tak intensywnie jak Ty – utrzymuje się na skórze do 10 godzin i zapewnia krycie na poziomie średnim do pełnego. Nawet jeśli nie przespałaś nocy, nikt się o tym nie dowie.
Odkryj źródło świeżości w butelce – nowy podkład Wake Me Up.

Moja opinia :

Moja wersja podkładu to TRUE BEIGE 203, mam skórę mieszaną.
  •  Podkład dobrze sie rozprowadza, 
  • nie jest tłusty, 
  • nawilża,
  •  rozświetla, 
  • dobrze sie dopasowuje do cery - ujednolica cerę, 
  • nie waży sie, 
  • po nałożeniu skóra wygląda zdrowo, 
  • nie zatyka porów, 
  • nie zbiera sie w zakamarkach,
  •  ładnie pachnie,
  • dobrze sie dozuje - ma wygodną pompkę
  • dobra konsystencja.
  • ładnie kryje 


Jak dla mnie podkład Wake Me Up Rimmel True beige dobrze i równomiernie rozprowadził mi sie na twarzy, nie trzeba go dużo, nie musiałam używać zadnego korektora aby zakryć niedoskonałości, ładnie rozświetlił mi twarz (efekt jakiego wcześniej nie uzyskiwałam jednym podkładem tylko kilkoma), mocno nie schodzi z twarzy(chodzi mi o to jak coś nią dotkniemy typu telefon) nie mam uczucia maski. Dobrze sie go nakłada na twarz bez kremu jak i wcześniej wysmarowaną twarz kremem. Dobrze trzymają sie na nim cienie do powiek -brak rolowania. Podkład Wake Me Up Rimmel trzymał mi sie cały dzień czyli od 9 do 19.  Jestem z tego podkładu ZADOWOLONA i mi on PASUJE - ODPOWIADA. Jestem na TAK.


Poczytałam o nim troche w internecie i zdania na jego temat są mocno podzielone. Jednym pasują innym nie ale za to wszyscy potwierdzają te same plusy co ja podałam.
Moja przyjaciółka również go używa i jest z niego zadowolona.

Pamiętaj to co mi odpowiada tobie nie musi i na odwrót.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz