środa, 17 czerwca 2015

Chłodnik Winiary czosnkowo-koperkowy

Jak wiecie jakiś czas temu dostałam się w rekomendujto do testowania nowości Winiary smaki lata chlodniki jednym z nich jaki miałam okazję wypróbować to chłodnik czosnkowo-koperkowy.
Do jego przygotowania potrzebujemy:
Chłodnik Winiary czosnkowo-koperkowy
500ml jogurtu naturalnego
150g czyli 1/2 zielonego ogórka
100g - mały paczek rzodkiewki
5g świeża mięta.
Sposób przygotowania :
Zawartość opakowania zalej 300ml wrzącej wody, dobrze wymieszaj , ostudz do temperatury pokojowej.
Ogórka obierz i pokrój w drobną kostkę rzodkiewka również pokrój w drobną kostkę. Mięta posiekaj drobno( jak nie lubisz mięty to jej po prostu nie dodawaj).
Do 500ml jogurtu dodaj ostudzoną zupę oraz wszystkie pokrojone dodatki. Całość dobrze wymieszaj i wstaw na 1h do lodówki aby przeszła.
Starcza na 4 porcje.
Łatwy w zrobieniu, mocny aromatyczny smak czosnku i koperku. Nie trzeba dużo składników aby to przygotować. Jest smaczny, nie ma po nim uczucia ciężkości, można się nim zasycic. Można podawać go z serem feta czy ser pleśniowy lazur. Ja wczoraj zjadłam go z młodymi ziemniaczkami zamaczalam ziemniaki w chlodniku i bardzo mi smakowało. 

zapraszam na stronkę Poznaj letnie inspiracje od WINIARY
Tam poznacie różne inspiracje chłodników i opinie różnych ambasadorek.  

1 komentarz:

  1. Potwierdzam, że chłodnik ma bardzo intensywny smak. Jest też sycący. Ja jadłam go bez żadnych dodatków i przyznaję, że miałam problem ze zjedzeniem całej miseczki. Pomyślałam zasycę się, a za godzinę znowu będę głodna. Myliłam się. Nie czułam głodu aż do samego wieczora. Bardzo dobre danie zwłaszcza na gorące dni :-)

    OdpowiedzUsuń