poniedziałek, 8 czerwca 2015

MARION - Odmładzający Lotion odżywka do włosów.

Kosmetyk MARION HAIR - ANTI - AGE MONOI OLIVE dostałyśmy do testowania z dziewczynami z Face & Look ( wcześniej już o tym pisałam tutaj ). 
Kosmetyk ma nam wzmocnić i opóźnić starzenie sie włosów.
Już nie bede wam go przybliżała Tylko od razu przejdę do sedna.
Bardzo fajna mgiełka stosuje ją już od kwietnia i zostało mi jej mniej niż poł buteleczki. 
Bardzo wygodna w użyciu. 
Aplikacja łatwa, zapach przyjemny, łatwo sie rozczesują włosy po niej, sa one delikatne, miękkie w dotyku i widać że odżywione- lśniące. 
Bardzo dobrze układają się.
Mi osobiście w trakcie używania mgiełki Marion włosy przestały wypadać na tyle że jestem z tego zadowolona - a wypadały bardzo mocno.
Włosy są odżywione zregenerowane, dobrze sie rozczesują, widać że zostało zredukowane rozdwajanie sie końcówek. 

Jedyną wadą jakie wszystkie zauważyłyśmy to , to że włosy niestety przetłuszczają sie na drugi dzień po jej użyciu. 

Każda z nas jest zadowolona z produktu, jestem przekonana do niej mimo że ma jedną jedyną wadę i kupie jak tylko mi sie ta skończy.

Na stronie Marion można zakupić ją w cenie około 9zł za 150ml produktu. 
Uważam że Kosmetyk MARION HAIR - ANTI - AGE MONOI OLIVE jest wart swojej ceny. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz