niedziela, 14 czerwca 2015

Torebka i Okulary Kupione na zalando.pl






W projekcie TRND zakupy z zalando kupiłam sobie :










    niebieską torebkę za 74,25 zł ( po przecenie) even&odd. Bardzo mi sie ona spodobała kolor nieziemski nie za duża i nie za mała , za bardzo skrytek nie ma bo tylko jedną w środku kieszonkę i na tym koniec (dziw że taką wybrałam bo zawsze patrzyłam na takie co mają milion zamków, schowków żebym mogła wszystko chować). Torebka przypomina bardziej aktówkę ma rączke i regulowany pasek. Zapięcie na dwa magnesy, skóra ekologiczna, z przodu po prawej i lewej stronie ma zamki które powiększają powierzchnie torebki. Fajnie to wygląda i rzeczywiście po ich rozpieciu torebka jest większa. Wysokość 27cm , długość 33cm. Ze spokojem zmieściłam wszystko i odnajduje klucze i inne rzeczy bo jest każda rzecz na swoim miejscu tak jak ją położę i nic mi sie nie przemieszcza.




    oraz
    okulary przeciwsłoneczne - black/gun Anna Field , cena 36,75 zł (po przecenie),
    kształt okularów : motyl, długość to 14cm, mają filtr UV. Jak dla mnie bardzo fajnie przyciemniaja i nie razi słońce , dobrze sie w nich prowadzi auto. Dobrze dopasowują sie do twarzy, nie zaparowują sie tak jak to niektóre, Bardzo mi sie podobają , wzorek na bokach fajny. 

    Ogólnie jestem zadowolona z tego co sobie zamówiłam i wcale nie mam zamiaru zwracać.

    Jak by ktoś chciał zniżkę 20% do zalando , ale wcześniej nie robił zakupów to zapraszam z miłą chęcią sie podziele. Zniżki ważne do 12 lipca 2015r.



    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz