piątek, 5 czerwca 2015

Opinia Pereł Perlux

Perły perlux jakiś czas temu dostałam sie w projekcie Streetcom  do ich testowania.
Wszystkie gratisy bez najmniejszego problemu rozdałam rodzinie + znajomym + sąsiadom. Po ich przedstawieniu z tego co wyczytałam w przewodniku, każdy był zainteresowany i ciekawy jak one działają. Nie odstawałam od nich bo jeszcze wtedy ich nie testowałam. Moja ciekawość była tak duża, że postanowiłam nagrać filmik jak działają perły perlux. Specjalnie zrobiłam plamy jak i poczekałam jeden dzień aby przypadkowa plama zaschła. 


Mój kochany synek uraczył mnie plamami po farbkach plakatowych, które ciężko z prać. Tu już tylko zrobiłam zdjęcia, jak i do tego prania postanowiłam wrzucić dwie kapsułki jak pisze producent ze na mocno ubrudzone pranie wrzucamy 2 perły. 
Każdy kto otrzymał ode mnie Perły Perlux, użył jej na większe jak i mniejsze pranie z plamami, ręczniki firany itp.
Po niżej przedstawiam wam opinie osób testujących (to są naprawdę opinie tych osób a nie moje) :

A :"Perły piorące ku memu zaskoczeniu oceniam bardzo pozytywnie. Wielki plus za zawarcie w jednej kapsułce proszku do prania i płynu do płukania. Dzięki kapsułce nie ma problemu z odmierzaniem odpowiedniej ilości detergentu, a sama kapsułka ulega całkowitemu rozpuszczeniu. Robiłam 2 prania: białe i kolorowe w temp. 40 stopni. Wszystkie plamy zniknęły poza 1 parą białych skarpet córki. Ale nie czepiem się bo były bardzo mocno zabrudzone i zapewne zwykły proszek też niedałby rady. Trudno mi ocenić zapach bo przyznaję że dodatkowo nalałam odrobinę płynu do płukania. Następnym razem wypiorę bez niego. Atutem kapsułek jest to że są odpowiednie do alergików i zmiękczają wodę. Produkt godny uwagi dla każdej Pani domu. Polecam."

 E : " Kapsułki fajnie , ładnie pachną i doprały rajstopki"

A: " wypróbowałam na firanie kapsułkę i muszę ocenić ja na 4+. Jedna plama os smaru zeszła, ale tłusta od grilla już nie do końca. Na chwilę obecną mogłabym polecić"

P: " Przyjemny zapach, pranie czyste i doprane. Kapsułki kupiłabym w dobrej promocyjnej cenie"

A: " Perlux doskonale usuwa plamy, ładnie wybiela i maładny trwały zapach. Koszula męża jest olśniewająco biała"

S: " Zapach łagodny, łatwe w użyciu, pranie dobrze doprane, poleciłabym"

M : "Testowałam już dwa rodzaje kapsułek do prania znanych firm ,teraz mam okazje testowac kapsułki Perlux do białlych tkanin I jestem mile zaskoczona. Plamy na ubraniach dziecka zniknely. Nigdy nie spotkałam sie z kapsułką która łączy w sobie moc odplamiania a do tego ten świey zapach, dzieki czemu uzywanie plynu do płukania staje sie zbedne=oszczedzone pieniadze na plyn.Ubrania sa miekkie, kapsulka nie pozostawia białego osadu ,ładnie sie rozpuszcza I nie podrażnia skory dziecka. Jedyna wada tych kapsułek to ich cena. Sa za drogie aby pozwolic sobie na codzienne uzywanie. Ale I tak szczerze polecam."

W: "  Firany śnieżnobiałe aż rażą po oczach, chyba nigdy aż tak białej firany nigdy nie miała"

P: " Kolory są ładne, żywe nie blakną podczas prania, widać że perły perlux nie niszcza ubrań"


 Ogólnie wszystkie bardzo zadowolone każdemu podoba sie zapach i to jak dopiera ubrania. Jednak cena trochę powala za Perły Perlux. Dla kogoś kto nie zwraca uwagi na cenę i nie ma maxymalnie ubrudzonych ubrań to jest to świetny produkt. 

Już nie przedłużając moja opinia : 


Mogę śmiało i bez bicia przyznać, że perły perlux są naprawdę dobre, dopieraja w 95% mocno zabrudzonych ubrań te 5% to plamy, z którymi nie poradziłby sobie nawet proszek i doplamiacz. Moje pranie było robione za każdym razem bez płynu do płukania i wybielacza. W końcu chciałam sprawdzić jak działają w rzeczywistości Perły Perlux. Mi osobiście zapach nie przypadł do gustu, no ale nie każdemu musi wszystko sie podobać, więc dodaje trochę swoje płynu do płukania i jest dobrze.. Szczerze sie przyznam, że szkoda iż nie dostałam  na próbę pereł do czarnego, napewno czarne rzeczy by mi orzyły i były znowu czarne. Ale jak bedą perły gdzieś w dobrej cenie to na pewno sobie kupie. 

Jak we wcześniejszym poście tutaj pisałam perły perlux nie uczulają, i żadna z osób testujących nie zauważyła zmian na skórze. Perła perlux dobrze sie dozuje (wkładamy ją do bębna a później na nią pranie), cała sie rozpuszcza ( prana w 40 stopniach C i 1:40 min prania), nic nie zostaje w bębnie ani na ubraniach.

Z czystym sumieniem polecam perły !! Ja i osoby które testowały ( na razie tyle dotarło do mnie opinii o perłach perlux)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz