piątek, 3 lipca 2015

płatki nestle fitnes czekoladowe

Płatki Nestle Fitness Chocolate
Nowa receptura ten sam wspaniały smak..... Smacznie i zdrowo.


Są rzeczy, które zawsze sprawiają nam przyjemność- słońce, idealna sukienka oraz miseczka płatków Nestle Fitness Czekoladowe na śniadanie. Twoje ulubione płatki Nestle Fitness Czekoladowe zawierają pełne ziarno pszenicy i są naturalnym źródłem błonnika. Zostały też wzbogacone w witaminy iskładniki mineralne.
Nowa receptura płatków Nestle Fitness została przygotowana z najlepszych składników. To idealne połączenie zalet pełnego ziarna, delikatności ryżu, egzotycznych owoców, takich jak ananas, papaja, kokos oraz rodzynek.
Nestle Fitness Czekoladowe jest źródłem wapnia. Wapń, jako element zbilansowanej diety i zdrowego stylu życia, jest potrzebny do utrzymania zdrowych kości. 


Teraz na prześwietlenie wziełam płatki Nestle Fitness Czekoladowe. 
Również jest to nowa receptura płatków i nowy smak....

W E-mailu od RekomendujTo otrzymałam taką wiadomość:

"Ludzie mówią, że jesteś tym, co jesz, więc może warto zaczynać każdy dzień od płatków Nestle Fitness? :)


Zawierają 57,30% pełnego ziarna, 5 witamin i składniki mineralne, w tym wapń i żelazo. Dzięki nim zaczniesz dzień pełną parą, a dobry humor i uśmiech będą Ci towarzyszyć przez cały ranek!"
Spojrzałam na stary skład płatków i na nowy i rzeczywiście jest w nim  duza różnica.
Kiedyś kupowałam płatki nestle fitness bo mi bardzo smakowały z czasem zaczełam jesc mniej cukru i później wydawały mi się one za bardzo słodkie. 
Co do tego że jest nowa receptura a ten sam smak z tym sie nie zgadzam gdyż.... 
Fakt jest nowa receptura płatków na ten sam wzór zrobiony 
Ale uważam że są smaczniejsze!!!! 
w 100% zgadzam sie że jest w nich dużo mniej cukru jest to odczuwalne i jak dla mnie to duzy plus.
Codziennie rano zaczynam dzień od płatków Nestle Fitness (możesz sprawdzić to na facebook i instagram) są smaczne i bardzo syte, polecam bo to fajne i szybkie śniadanie, nie czuje sie po nich ociężale a wręcz przeciwnie bo lekko. 
 Są świetna przekąską na sucho. 
 Płatki Nestle Fitness Czekoladowe  --  płatek jest oblany czekolada po rozpuszczeniu w mleku nadaje smaczny czekoladowy smak mleka. 
Są smaczne nie tylko dla mnie ale też i moim dzieciom bardzo zasmakowały wiec bardzo chetnie podbierają mi je i zajadają. 
Teraz Płatki Nestle Fitness są dużo smaczniejsze niż kiedyś i z miłą checią zajadam i bede zajadała je codziennie rano bo dodaja mi energii i są naprawdę smaczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz