niedziela, 14 czerwca 2015

Wygrana Rimmel #WakeMeUp #InspiratorkiRimmel

Ostatnio odbył sie konkurs na stronie rimmel i można było wygrać nowy tuż do rzęs o zapachu ogórka i nowy podkład Wake me up. Do finału dostało sie 1000 osób i ja byłam właśnie tą która sie dostała.
 Bardzo sie ucieszyłam. 
Dostać sie do konkursu Rimmel jest nie lada wyzwaniem. 

Bardzo ładnie powitali mnie w gronie Ambasadorek Inspiratorek. Zestaw rozświetlający podkład i nowa odżywcza maskara ma mnie pobudzić każdego poranka.

Energetyczny Poranek? Tylko z zestawem WAKE ME UP ! 
krok 1 
Nałóż rozświetlający podkład Wake Me Up wzbogacony witaminowym kompleksem nawilżającym
krok 2
Pomaluj rzęsy maskarą Wonder`Full Wake Me Up i nadaj im pełną objętość, uniesienie i wydłużenie. Dzięki ekstraktowi z ogórka będą dodatkowo odżywione.
krok 3 
Ciesz sie naturalnym, świeżym wyglądem przez cały dzień !

6 Powodów , dla których pokochasz poranki z zestawem RIMMEL WAKE ME UP !

Podkład Pobudzi Twój Blask :
  • Efekt świeżej, pełnej blasku cery
  • Nawilżenie i elastyczność skóry
  • Niwelowanie oznak zmęczenia
Maskara Obudzi Twoje Spojrzenie :
  • Formuła z witaminami i ekstraktem z ogórka, która sprawia, że rzęsy są odżywione przez cały dzień
  • Odżywczy zapach zielonego ogórka
  • Precyzyjna szczoteczka dociera do każdej rzęsy osobno sprawiając, że są one pogrubione, podniesione i rozdzielone bez gródek, dodając efekt otwartego oka.
 Dzisiaj Użyłam pierwszy raz, jak na razie bardzo mi sie spodobała szczoteczka i zapach nieziemski naprawdę czuć ogórka !
Podkład jest też super dobrze sie dozuje i rozprowadza.
Ale wszystkiego wam nie zdradze od razu poczekajcie na opinie po kilku dniach dam znać co i jak :)


#WakeMeUp #InspiratorkiRimmel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz