piątek, 3 października 2014

Jak poprawić humor ?

Macie swoje sposoby na poprawę humoru??
Jedni jedza słodkości inni całkiem co innego, znowu sa też tacy co uprawiają sport aby poprawić humor, bądź słuchają muzyki. Sposobów na poprawę humoru jest tyle ile ludzi na świecie, każdy ma swój sposób i nikt nigdy sie do tego nie przyznaje bo ma zawsze dobry humor badz nigdy sie nie denerwuje. Dlaczego sie z tym nie indentyfikujemy? Bo nie chcemy aby ktoś nas rozszyfrował.
Ja tam taki swój sposób na poprawę humoru mam i go zawsze praktykuje. A jest to dzwonienie do przyjaciółek, brata, albo po prostu z kims mam ochotę porozmawiać  nie koniecznie o problemie o czym kolwiek, żeby tylko się odezwać i uwolnić myśli. Ostatnio jak byłam u Aldonki posadziła mnie na mate wibrującą, wystarczyło mi 20 minut że
japka mi sie uśmiechała, tak mi sie humor poprawił pierwszy raz sie z takim czymś spotkałam. Ale fajnie było normalnie uśmiech miałam od ucha do ucha nic mi go nie zepsuło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz