środa, 1 października 2014

Decoupage - wycinać

Wiecie co to Decupage?? Ja pewnego czasu nie wiedziałam tzn wiedziałam jak to sie robi ale nie znałam tej nazwy.
Decupage ( w skucie ) to forma zdobienia różnych rzeczy szklanych, drewnianych, metalowych, plastikowych, tkanin i ceramiki metodą przyklejania do wcześniej spreparowanej powierzchni wzoru wycietego z papieru lub z serwetki papierowej.
Więcej o tej technice możecie przeczytać w  wikipedia decoupage .
Słowo decoupage pochodzi od francuskiego czasownika „decouper” – wycinać.

Dzisiaj dla odmiany o czym innym dlatego, że moja koleżanka przepieknie robi tą metodą różne rzeczy. Jak sie wchodzi do jej mieszkania to odra zu  rzucają sie w oczy piękne deseczki jak i lustra wspaniale ozdobione. Po prostu zakochałam się w  jej pracach.
Ostatni przesłała mi kilka zdjęć ze swoimi pracami (poniżej prezentuje). Ale na tym nie poprzestane pisać o jej hobby. Dałam jej zadanie do wykonania, dostała ode mnie dwa słoiczki jeden po musztardzie drugi po koncentracie. Słoiczki różnią sie od siebie kształtem. Jak również dałam kieliszek od wina. Teraz czekam na rezultaty. W jej planach jest również udekorowanie pudełka drewnianego na chusteczki. Zdjęcie pudełka przed przemianą zrobione później pokaże rezultaty. Mam nadzieje, że spodobały wam sie jej prace jak tak to zapraszam do zamawiania produktów e-mail decoupage 


#decoupage #wycinać #ozdoby #butelki #szkoło #metal  #drewno #słoiczek #serwetka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz