środa, 1 października 2014

Zażalenia na konkursy...

No dobra jeszcze jeden wpis, tak mnie wzieło na szperanie i szukanie jakichś fajnych konkursów i tak mnie trochę zdrzaźniło jedno. Ze każdy chce aby polubić jego profil na fb i udostepnić link. A jak ja nie chce tego robić ( no wiem nie musze bo nikt mnie do niczego nie zmusza wtedy nie biore udziału w konkursie) no ale chciałabym wziąć udział. Trochę to nie sprawiedliwe. A także dlaczego ja mam sie ujawniać i pokazywać moim znajomym ze biore udział w jakimś konkursie może ja nie chce aby ktoś wiedział itp itd.
 Tak więc jak biore udział w jakimkolwiek konkursie to takim aby inni tego nie wiedzieli chyba że sama udostepnie link aby inni skorzystali.
Jak bede organizowała konkurs to napewno nie bede zmuszała do polubienia mojej strony itd.
I na tyle :)
A co wy o tym myślicie??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz