sobota, 4 października 2014

Barszcz Biały w roli głównej

Czas podzielić sie z wami moim wrażeniem przygotowania pierwszej zupy z paczuszki #AmbasadorkaWINIARY .
Pierwszą zupkę którą przygotowałam był BARSZCZ BIAŁY.
Zrobiłam go z instrukcją na opakowaniu czyli :
Do litra zimnej wody wrzuciłam 3 ziemniaki (lubią jesc więc wrzuciłam ich o 1 więcej niz w instrukcji), jedną starta na tarce marchewkę. Gotowałam około 15 minut. Do osobnego garnuszka wlałam 500ml zimnej wody i wrzuciłam zupę barszcz biały. Wymieszałam i wlałam do gotującej sie wody z warzywami ( do warzyw wcześniej nic nie dodawałam gotowały sie w samej wodzie bez przypraw). Cały czas mieszałam. Na początku miałam obawy czy na tyle wody starczy tego proszku i czy naprawdę będzie to smakowało a może będzie trzeba coś dodac. No nic ale czekałam az się pogotuje kolejne 15 minut, w trakcie wrzuciłam pokrojoną białą kiełbaskę. 

I tak przygotowany obiat miałam w 30 minut, w trakcie robienia zupy ugotowałam jajka.  Bardzo łatwo ją przygotować !!!
Jestem w szoku, że tak szybko mi sie zupa ugotowała. Przeważnie jak gotuje zupę  jest to godzina do półtorej, no bo wiadomo za nim ugotuje sie mięso później warzywa, na końcu ziemniaki a nie daj boze a będzie to ogórkowa czy też kapuśniaczek to kolejne jakieś 15-20 minut. Po prostu lubię mieć wszystko dobrze ugotowane.
A ta zupa zmienia moje myślenie o gotowaniu zup!!! a dokładniej o czasie przygotowania jej.
Jeszcze dzisiaj zachwalałam przyjaciółce M (pozdrawiam :) ) , jak ja szybko i bez wysiłku ugotowałam zupkę. Bez większej filozofii, jak i bez zmartwień czy wszystko będzie dobrze doprawione.
Dobra koniec zachwalania gotowania teraz pochwale smak :) !!!
Smakuje dosłownie jak domowa, tak jak zawsze pysznie przyrządzała ją moja mama z tatą razem ( bo zawsze barszcz biały przyrządzają razem nie wiem czemu ale od małego pamiętam ze ta zupkę jak i rosół gotują razem). Zupka podzieliłam sie z Aldonką i Anetką. Im również bardzo smakowało i powiedziały ze ten smak jest taki sam jak one zawsze robią czyli IDEALNY !!!!
Starczyło zupki na 6 porcji. Bardzo sie ciesze ze mojej rodzince jak i koleżanka bardzo smakował Barszcz Biały , a przyjaciółka na pewno wypróbuje.


To teraz kolej na następną zupke.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz