sobota, 24 stycznia 2015

Taft perfect flex Pianka do włosów

PERFECT FLEX PIANKA Z PŁYNNĄ ELASTYNĄ ELASTYCZNE SUPERMOCNE UTRWALENIE

  • Supermocne utrwalenie do 24 godzin.
  • Pomaga chronić włosy przed wysuszeniem i nie obciąża ich.
  • 100% kontrola i doskonała elastyczność stylizacji bez sklejania włosów.
Nigdy jakoś nie byłam przekonana do pianki do włosów więc za nim ją użyłam przeczytałam trochę o niej i jestem zachwycona akurat ta pianką do włosów ( miałam kiedyś inne i się na nich sparzyłam). Włosy nie wypadają fajnie sie ukaładają. Można suszyć je suszarką albo pozwoić aby same wyschły. Efekt po jej użyciu jest naprawdę rewelacyjny. POLECAM

 Pianka do włosów nie tylko ułatwia ułożenie fryzury, ale pielęgnuje, przygotowuje włosy do stylizacji i utrwala je.
 Do stylizacji włosów wystarczy niewielka ilość pianki – kulka wielkości piłeczki tenisowej czy orzecha.
 Piankę nakłada się na umyte i osuszone ręcznikiem włosy.
Piankę nakładaj tylko na te miejsca, które tego wymagają albo tam, gdzie pragniesz uzyskać dodatkową objętość fryzury.
 Ilość pianki o wielkości piłki golfowej wystarczy na partie blisko nasady głowy.
 Natomiast ilość pianki dodającej objętości o wielkości piłki tenisowej jest odpowiednia na włosy długie, np. cieniowane.
Piankę do włosów nakłada się z reguły na wilgotne włosy, a sposób jej użycia zależy od pożądanego efektu.
Pianka pozwala utrwalić pożądane kształty na włosach, pokrywa włosy powłoką ochronną, prostując je i układając loki.
Trzeba jednak pamiętać ze za duża ilość pianki do włosów może dać nam odwrotny rezultat od zamierzonego.
Po sklejane włosy najlepiej umyć i od nowa nałożyć piankę.
Pianka sprawi, że spinki, wsuwki i opaski lepiej utrzymają się na włosach.
Dodatkowo można wzmocnić jeszcze bardziej naszą fryzurę lakierem  Wtedy mamy większą pewność że fryzura nam sie nie rozwali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz