poniedziałek, 19 stycznia 2015

Branzoletka z koralików

 zdjecie zaporzyczone z mahda jewelry


W środę zamawiałam przez Twitter u @mahdy branzoletkę z czarnych szklanych koralików z pozłacanym hematytem. 
Branzoletka jest cudna nie mogę się na nią napatrzeć. 
Produkt zgodny z zamówieniem, nie jest uszkodzona ani nigdzie porysowana.
Braznoletka była zapakowana 
w ładny różowy woreczek i włożona do pudełeczka, przysłana była w kopercie z bombelkami.

Sprzedawca jakich mało !!!  bo :
nie miałam problemu ze sprzedawcą bardzo szybko odpisywał mi na pytania, podał wszystkie potrzebne informacje czyli po informował  mnie ze jest promocja i tą branzoletkę ona obowiązuje, ile ona kosztuje ile i jakie są ceny za przesyłkę. 
Od razu zapłaciłam i od razu sprzedawca zapakował i wysłał do mnie przesyłkę, a że w piątek nie było mnie w domku to dzisiaj odebrałam paczuszkę z poczty. Nawet dostałam nr paczki i stronę na której mogę sprawdzić stan mojej paczki.
Bardzo polecam MAHDA JEWELRY !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz