czwartek, 22 stycznia 2015

Julie i Julia - małe przemyślenia

Oglądaliście kiedyś film Julie i Julia ?? 
Kiedyś często omijałam ten film bo jakoś wydawał mi sie nudny, ale jak tylko raz obejrzałam kawałek tak później zachciało mi sie go więcej. Teraz za każdym razem jak leci w tv to go oglądam. Jutro (23.01.2015) akutrat o 17.10 bedzie leciał na AXN WHITE. 
Młoda sekretarka próbuje w rok przygotować wszystkie dania, które zawiera książka bestseller z przepisami jej idolki, która nie miała łatwo aby ona powstała. Całe doświadczenie opisuje na swoim blogu, który z czasem staje sie popularny.
Wiecie co mi sie podoba w ty filmie to to że młoda Julie tak wytrwale chociaż ciągle ktoś jej kładzie kłody pod nogi dąży w swoim celu, oczywiście ma ogromne wsparcie w swoim męzu czego za bardzo nie dostrzega. 
I właśnie o to chodzi aby nie poddawać sie mimo ze co chwile mamy pod górke , a życie nie jest usłane różami, i ciągle po trupach musimy dojść do czegokolwiek. 
I ja postanowiłam sobie coś i bede jak i dążę do tego aby to zrealizować i być bardziej szczęśliwszą niż jestem teraz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz