czwartek, 22 stycznia 2015

no to ćwiczymy !!!

 <<<-------  Ostatnio kupiłam sobie taki fajny sprzęt , hantelki, bardzo mi sie marzyły od ką tylko pamietam, tylko jakoś nigdy nie kupiłam ich bo ??? Nawet sama nie wiem. Ale teraz mam i nawet z nimi ćwicze. Są idealne !! :) nie ślizgają sie podczas treningu w dłonie, nie turlają sie, są wygodne po prostu idealne. Zresztą co tu dużo mówić To Moja Miłość !!!! Może to głupie ale zakochałam sie w nich !!! koszt to 27,50 z przesyłką w sklepie internetowym sportowym.

A to taka mała rzecz którą dostałam w spadku od koleżanki sąsiadki. Jeszcze raz dziekuje bo pozbywała sie rowerka i od razu spytała czy nie chce bo wiedziała ze zamierzam sobie kupić. Oczywiście ćwicze na nim może nie codziennie ale zawsze na te 30 minut wskakuje na niego :)
Mała rzecz a bardzo cieszy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz