wtorek, 6 stycznia 2015

Szybka zupka z paczki ambasadorki

Fajnie otworzyć szuflade jak się nie ma pomysłu na obiad i wyciągnąć coś...
Czyli dzisiaj zupa grochówka.
Danie w 15 no dobra w 30 minut.
Jak zwykle w garku z miarką odliczyłam 1 litr wody wrzucilam trzy ziemniaki dwie wielkie marchewki i gotowalam jakieś 10-15 min , później wrzuciłam rozrobioną w pół litra wody zupę. Wlalam to do garka i gotowalam jeszcze jakieś 10 minut. Na koniec wrzucilam usmazony boczek (wedzony) i gotowalam jakieś 5 minut.
I Wyszła zupka grochówka:)
Smak no nie powala mnie.
Całkiem inaczej zapamietalam grochówke domową z biwakow i wypraw harcerzy.
Ale jest zjadliwa i nawet dobra tylko, że ma inny smak jak dla mnie.
Jak trochę ostygnie to zobaczę reakcję mojej rodzinki, a reakcje napisze w komentarzu.
Bynajmniej uwielbiam te gotowe zupy winiary !!!!
Nie wiesz co zrobić na obiad siegnij po gotową zupke winiary i masz już problem rozwiązany :) a no i dużego wkładu nie trzeba aby ją ugotować. !!
Smacznego :):):)

1 komentarz: