sobota, 24 stycznia 2015

Kabaczek inaczej

Tak się zastanawiałam ostatnio co zrobić z kawałka kabaczka co mi został po ostatniej zapiekance, trzeba zrobić coś takiego co zjedzą dzieci. Przejrzalam przepisy w internecie a tam wszystko na jedno kopyto i to co znam. Więc nic ciekawego nie było.
I wymyśliłam że skoro mam mielone i kabaczka to zrobię sos do spaghetti. Tak więc usmarzylam osobno na patelni mielone przyprawione ( pieprz, sol, papryka, majeranek, oregano, czosnek, natka pietruszki). Mięso mielone było smarzone samo tzn bez oleju lub/i smalcu. W garnku obok wrzucilam na rozgrzany olej pokrojony w paski Kabaczek, jak sie już pod smarzył to zalałam wodą i dodalam jarzynke (do smaku). Poczekalam aż się ugotuje na miękko  dodalam mięso  własny sos z pomidorów i trochę koncentratu pomidorowego, zagescilam mąka i zagotowalam. Wyszło dosłownie rewelacyjne. Dzieci jedzą i bardzo im smakuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz