wtorek, 17 lutego 2015

Wygrana w beGlossy


13 lutego na stronie facebooka beGLOSS odbył sie konkurs " 6 Godzin 6 Marek " . 
Namietnie latałam do komputera co godzine, aby wypełnić zadanie konkursowe i tym razem nie przeoczyłam żadnej godziny. 
Wiele razy startowałam w tym konkursie ale ani razu mi sie nie udało. Ale nie teraz, tym razem było inaczej bo szczęście mi dopisało i wygrałam w 4 godzinie konkursu. 
Strasznie sie ucieszyłam jak zobaczyłam siebie na liście wygranych. Dobra koniec już z opowiadaniem jak to ja wygrałam , teraz wam przedstawie kosmetyki jakie mi dzisiaj przywiózł kurier. A wygrałam bardzo ciekawe kosmetyki.

W paczuszce znajdowało sie : 
  • cienie podwójne do powiek  Dr Irena Eris
  • rozświetlacz w kompakcie Dr Irena Eris
  • błyszczyk do ust Dr Irena Eris
  • eyeliner we flamastrze Dr Irena Eris
  • pomadka matująca Dr Irena Eris. 

Aż głupio sie przyznać ale z tą marką nie miałam jeszcze kontaktu, a jak miałam to bynajmniej już  nie pamiętam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz