czwartek, 12 lutego 2015

batonik Allevo czy dobry ... ???

ALLEVO BATONIK TOFFI

Jak wam wcześniej pisałam w Rossmanie za duże zakupy dostaliśmy cztery batoniki Allevo o smaku toffi w mlecznej czekoladzie jest to zamiennik posiłku w diecie niskokalorycznej.

1 baton to 57g i 210 kcal. W jego składzie jest wiele witamin ( A,D,E,C,B1,B6,B12) i innych składników mineralnych.
 Jest to posiłek w diecie niskokalorycznej może zastąpić jeden lub kilka posiłków dziennie. 

Produkt stanowi tylko część diety o ograniczonej ilości energii. W połączeniu z ruchem jak i zbilansowaną dieta wspomaga utracie masy ciała jak i jej utrzymania.
 Nie powinny spożywać go : dzieci, młodzież , kobiety w ciąży i karmiące piersią.

No i dobra po krótce przedstawiłam wam batonik Allevo o smaku toffi czas na moje reakcje.
Pierwszego batonika zjadłam na trzy razy ponieważ był dla mnie mocno syty i zasłodziłam się nim bardzo szybko. Jest to nie za twardy i nie za miękki baton, dość zbity i żuje się go dość długo. Konsystencja jego w środku przypomina mi piernika , który leży bez opakowania jakiś czas i jak go ugryziemy to czujemy że nie jest on za świeży. Spokojnie data przydatności batonika ma jeszcze dobry miesiąc, więc nie jest stary. 
 
Smak : smak jest nawet znośny , spodziewałam się czegoś naprawdę gorszego, że będzie goszki, albo znowu za słodki, że nie da się tego zjeść i bede pluła. Wiadomo nie przypomina to smaku czekolady i trochę mija się ze smakiem prawdziwego toffi.
Ale zjadłam nawet dwa. 

Szczerze powiedziawszy mogłabym byc na takiej diecie jeżeli wszystko tak znośnie smakuje. 





         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz