poniedziałek, 2 lutego 2015

Przesilenie szkolne...

Wczoraj mialam przesilenie zimowo - wiosenne a dzisiaj mam przesilenie SZKOLNE!!!!!!! AAAAAA!!!!!! Mam dość !!!! W przyszłym tygodniu dwie prace klasowe najpierw matematyka dwa dni później polski !!!!! 
Oszaleje !!!! 
I jak tu normalnie funkcjonować ???? 
I co z tego ze ja go naucze jak i tak zrobi po swojemu!!! Dlaczego nie odziedziczył po mnie chęci do nauki??? 
Może to źle ale może w końcu coś na niego podziała. 

Za to ze nigdy nie ma nic zadane i nigdy nie ma zadanej czytanki od dzisiaj czytamy tzn sam przy mnie czyta Akademię Pana Kleksa. Sam ją wybrał tak więc koniec już poblazania i trzeba wziąć się z powrotem za niego. Źle że mu odpusciłam bo przynosił dobre oceny i uczył się, a teraz ma to wszystko w nosie. Masakra!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz