środa, 8 kwietnia 2015

PO JEJ PRZECZYTANIU NIE ZAMKNIESZ OCZU...

"ZAMKNIJ OCZY" Sophie McKenzie, thriller psychologiczny. 
Koleżanka poleciła i pożyczyła mi książkę powiedziała, że może mi sie spodoba bo jej sie spodobała. I wiecie co spodobała mi sie i to bardzo aż na tyle , że zarwałam dwie noce; jednego dnia siedziałam od 21.45-24.20 a drugiego (dzień po dniu) od 20.45-3.10 w nocy. Tak bardzo chciałam dowiedzieć się co i jak , dlaczego i kto,że nie mogłam sie od niej oderwać. To było silniejsze ode mnie.

OPIS:

Na pozór normalne małżeństwo, ona pisarka on ma własną dobrze prosperującą firmę. 
Gdy pewnego dnia staje tajemnicza kobieta w drzwiach domu Geniver i wypowiada słowa : " twoje dziecko nie umarło". Jej świat znowu sie zawalił, mocno powróciły wspomnienia z USG i porodu, gdy powiedziano że jej mała córeczka Beth umarła.
Czy Beth na pewno żyje ? Jak tak to kto i dlaczego ją zabrał ?
Czy w takiej sytuacji może liczyć na męża i przyjaciółkę? 
Okazuje sie że oni coś knują. Mama też nie pomoże. 
Nachodzi ją wielbicielka.
Nagle całkiem przypadkiem na horyzoncie pojawia sie tajemniczy przyjaciel męża który, niczego nie świadomy mówi ,że pomoże dowiedzieć sie prawdy a przy okazji knuje swoją zemstę na mężu Geniver.
Czy główna bohaterka odzyskuje swoją corkę, a może to wcale nie jest corka? 


Co sie wydarzyło w książce musicie koniecznie przeczytać nawet jeśli to nie są wasze klimaty.
Książka bardzo ciekawa, strasznie wciągająca, intrygująca fabuła, budująca napięcie, ciekawe postacie.
A po jej przeczytaniu długo nie będziesz mogł o niej zapomnieć i bedziesz chciał więcej. 

NAPRAWDĘ POLECAM WARTO !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz