czwartek, 30 kwietnia 2015

Od dzisiaj #‎ambasadorkalpm‬


W sobote dostałam e-maila z wiadomością że dostałam sie do grona #‎ambasadorkalpm‬ . Do grona Ambasadorek Le Petit Marseillais. Już kiedyś również miałam taką okazje wtedy testowałam  zel do mycia i mleczko do ciała. 
Tym razem będę testowała dwa pyszne i oszałamiające zapachy żeli do kąpieli. Jestem oszołomiona paczką bo jest świetna, lubie tą markę bo sprawia mi wiele radości podczas kąpieli która jest pełna zmysłowości. 
Zapachy żeli zostały zamaskowane aby sprawdzić nasz węch. A żeby zabawa była fajniejsza to dostaliśmy do tego opaskę na oczy. Jak myślicie zgadłam jakie są zapachy ??
Teraz wam to nie zdradzę niech bedzie dalej trochę tajemniczo i poczekajcie do następnego postu. W którym opowiem coś wiecej.
A skoro już zostałam #AmbasadrokaLPM  to przydałoby sie jakieś ślubowanie. 
Zostało przygotowane w przewodniku jaki dostałam.

ŚLUBOWANIE AMBASADORKI :
Ja Afra3Szafra
Ambasadorka Le Petit Marseillais, uroczyście obiecuję sama sobie, że codziennie znajdę choć jeden moment na relaks i wytchnienie. 
Będe cieszyć sie tymi chwilami i czerpać z nich garściami. 
Zatroszczę sie o swoją skórę, by była nawilżona i pachnąca.
Zobowiązuje sie do zachowania uśmiechu i radości życia, którymi podzielę sie ze swoimi najbliższymi.
Skupię sie na tym co pozytywne, odnajdując radość i spokój nawet w najmniejszych, codziennych rytuałach.
Zatroszczę sie także o swoją skórę,by była nawilżona i pachnąca.
Każdego dnia będę dbać o moje dobre samopoczucie i harmonię !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz