środa, 29 kwietnia 2015

Krem do zmęczonych i obolałych nóg FLOS-Lek

Krem do zmęczonych i obolałych nóg z wyciągiem z kasztanowca z firmy FLOS-LEK PHARMA 75ml  nabyłam go z ciekawości czy rzeczywiście pomaga.
Opis producenta na produkcie :
ZASTOSOWANIE: krem przeznaczony do pielęgnacji nóg, że skłonnością do obrzęków spowodowanych zaburzeniami naczyniowymi, długotrwałym przebywanie w pozycji stojącej, upałami, wysiłkiem fizycznym, tuszą itp.
DZIAŁANIE: zawarte w kremie wyciągi z kasztanowca 3% i arniki górskiej 3% poprawiają elastyczność ścianek naczyń krwionośnych i usprawniają mikrokrążenie. Zmniejszają obrzęki i obrzmienia oraz usuwają zmęczenie i uczucie ciężkości nóg. Krem doskonale pielęgnuje skórę nóg i stóp, wygładza ją, lekko natłuszcza, zmiękcza naskórek i zmniejsza skłonność do pękania. Poprawia ogólny wygląd skóry. Odpowiednia konsystencja kremu ułatwia wykonywanie relaksującego masażu nóg.
EFEKT: natychmiastowa ulga dla zmęczonych nóg i stóp. Nogi bez obrzęków, obrzmień i pajączków.
SPOSÓB UŻYCIA : krem delikatnie wmasować w oczyszczoną i osuszoną skórę nóciemnoóp.
Producent zapewnia że : Nie testowany na zwierzętach ( pisze to ze względu ze ostatnio często czytam na forach itp ze ludzie chcą wiedzieć takie rzeczy) i jest przebadany dermatologicznie.
MOJA OPINIA:
stosuje krem już od dłuższego czasu na początku codziennie smarowałam nogi teraz już co drugi trzeci dzień.
Bardzo dobrze się rozsmarowywuje, szybko nie wysycha co daje możliwość dobrego i wolnego rozsmarowania na nogach, nie trzeba go dużo nakładać i jest wydajny.

 Jest rzadkiej konsystencji, kolor ciemno żółty /bardzo jasny brązowy, zapach nawet intensywny ale jakoś specjalnie mi nie przeszkadza i nie dusi.
Krem wcale mnie i męża nie uczulił. Dobrze się wchłania, po jego wchłonięciu czuć jeszcze przez dłuższy czas zapach.
Krem smaruję na noc bo przeważnie nogi w nocy bolą, dzięki niemu przestały boleć mnie nogi a poranne wstanie jest bez problemu. Mąż miał czerwone plamki na nogach i mu zniknęły już po dwóch - trzech wysmarowaniach. Nogi są lekko nawilżone nie mam już tak mocno popękanej skóry na piszczelach.
Jestem z tego kremu bardzo zadowolona i jak tylko mi się skończy biorę następny.
Polecam każdemu krem do zmęczonych i obolałych nóg z wyciągiem z kasztanowca  Flos-LEK pomaga mi w usmierzeniu bólu moich nóg jak i pielęgnuje i nawilża je.
Warto zaopatrzyć się w ten krem !!!

Koszt to około 13 zł za 75ml kremu.


Pamiętaj że to co mi pasuje bądź na odwrót nie musi tobie odpowiadać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz