piątek, 3 kwietnia 2015

#OMGel ! żelowy manicure bez lampy UV.


No i taką niespodzianke miałam dzisiaj.
 Dostałam się do Grona Ambasadorek Testowania z Sally Hansen Miracle Gel. 
Do testów dostałam dwa żelowe lakiery oraz Top Coat.

Toż to już jakaś rewolucja nastała że nie trzeba używać lampy aby utwardzić sobie ładnie lakier na paznokciach. Jak i chodzić do kosmetyczki aby taki profesjonlany żelowy manicure zrobić. Wystarczy kupić żelowy lakier i do tego Top Coat ( żelowy utwardzacz / Ochronny lakier powierzchniowy)  i bach mamy pięknie zrobione paznokcie jak od profesjonalnej kosmetyczki.



Żelowe Lakiery to 240 B Girl  i 560 Spice Age.

Nie trzeba nakładać bazy, na czyste i suche paznokcie nakładamy 2 warstwy lakieru Miracle Gel, a później nakładamy 1 warstwę Miracle Gel Top Coat.


Długo nie czekałam i zrobiłam sobie tak paznokcie :

 #‎sallyhansen‬ ‪#‎BeGelicious‬ ‪#‎OMGel‬ ‪#‎MiracleMani‬


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz