czwartek, 23 kwietnia 2015

Flos-Lek i apetka Zawisza czarny


















Taki zestaw kupiłam jakiś czas temu przez internet a tylko dlatego ze kosmetyku Flos-Lek z problemami naczyniowymi nie mogłam dostać.
Trafiłam na stronę http://aptekazawiszy.pl  i tam oprócz maseczki z problemami naczyniowymi Flos-Lek postanowiłam że wezmę  krem do zmęczonych o obolałych nóg również firmy Flos-Lek. Przesyłkę odebrałam w paczkomacie bo była najtańsza i po drodze z pracy w każdym momencie mąż mógł odebrać. 
Przesyłka bardzo szybko została nadana w tej aptece. za każdym razem dostawałam link do tego co w tej chwili sie dzieje z moim zamówieniem tzn pierwszy e-mail był potwierdzeniem ze moje zamówienie zostało złożone, kolejny e-mail ze paczka zaczeła być szykowana itp. na samym końcu dostałam e-maila ze nadana już do paczkomatu inpost z linkiem na jakim etapie jest moja paczka. Naprawde szybko i sprawnie to poszło. Jestem mega zadowolona i już zapisałam sobie ich stronkę - zawsze bede od nich zamawiała produkty. Zwłaszcza że cenowo też jest przyzwoicie. 
A balsam BIOLIQ dostałam gratisowo.
koszt jaki poniosłam kupując dwa kosmetyki i przesyłka :
Flos-Lek naczynka krem-maseczka 12.59
Flos-Lek krem do nog zmeczonych z kasztanowca 12.79 
koszt przesyłki 9.99
Razem 35.37
co mi sie jeszcze spodobało ze nie wazne ile wziełam i tak koszt był taki sam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz