sobota, 15 listopada 2014

Moja opinia - kapsułki vizir

Wiecie co jest fajnego w byciu Ambasadorem ? To, że mam możliwość wypróbowania produktów, ale i podzielenia sie nimi z moimi bliskimi (np. znajomymi, rodzina, przyjaciółmi), oraz wymienienia się opinią na jego temat.
Opisałam wam jak zachowują sie kapsułki vizir i jak ich używać , no to czas na moją opinię.

Tak więc : 


  • na początku byłam tak pół na pół do nich przekonana bo do końca nie miałam zdania, wiadomo raz miałam możliwość wyprania w kapsułce prania (też z everyday.me), no ale raz to nie to samo co dwa czy trzy razy...
  • fajne jest to w tych kapsułkach, że wrzucamy je do bebna i nie trzeba martwić sie ile proszku mamy wsypać,i czy np dziecko nie podbiegnie i akurat łapki w szufladke z proszkiem nie włoży (raz tak miałam) , nie martwimy sie o rozsypanie proszku wokół pralki.
  •  nadają sie do ubrań kolorowych jak i białych
  • nie ważne jaka jest temperatura to i tak wypiorą dobrze
  • sama sie przekonałam, po wypraniu męża ciuchów z pracy, że przywracają kolor po, którym odra zu widać ze jest żywszy, a białe jest naprawdę białe.
  • dają ubranią świeżego takiego (jak dla mnie ) specyficznego zapachu który przyciąga mojego nosa za kazdym razem jak wyciągam ciuchy z pralki, ale również długo utrzymuje sie ten zapach na ubraniach - rewelacja.
  • nie zajmują dużo miejsca, brak obawy ze jak przesuniemy pudełko to one sie wysypią (a nawet jak sie wysypią to sie nie rozsypią i nie bedzie dodatkowego sprzatania).
  • jeden jedyny minus w nich jest to że nie są do ciemnych ubrań a jak mam mieć wygode to chciałabym mieć ja we wszystkim .
Pietnastu osobą rozdałam kapsułki, oczywiście nie miałam problemu aby je podarować każdy był ciekawy jak wychodzi pranie, co i jak trzeba zrobić. Każdego zdziwiło jedno, że wrzucamy kapsułkę do bębna na nie pranie i włączamy. Zawsze było pytanie : "I Już??" a ja na to :" Tak".
Wiadomo jesteśmy przyzwyczajeni do tego ze wsypujemy proszek / wlewamy płyn do prania trochę nam sie go za dużo wsypie / wleje a to sie gdzieś wysypie / wyleje.
 To jest po prostu nasza taka RUTYNA z tymi proszkami / płynami. Bo od zarajów wieku tak jest.
Najpierw używano mydeł później proszków nastepnym krokiem były płyny no i teraz mamy kapsułki , które mają przyszłość bo każdy wiadomo lubi wygodę a one są wygodne w użyciu.
Osoby które wypróbowały kapsułki były - sa z nich zadowolone, kilka nawet zakupiło produkt ( pochwaliło mi sie ze kupili kapsułki i akurat były na promocji). 
Wiecie że Procter&Gamble jest właścicielem marki Vizir ( jak i fairy, lenor, ariel, always, oral b , gillette, ambi pur, pampers, blendamed i wiele innych).
Pod marką Vizir oprócz kapsułek mamy jeszcze płyny i proszki.

Czy sama skorzystam i czy polece kapsułki VIZIR??
TAK, sama w najbliższym czasie kupie kapsułki (została mi ostatnia), i polecam wszystkim fajna sprawa i zero jakiegokolwiek wysiłku ;)
Ciekawostka :
Większość osób uważa, że płyny zmiękczające mają jedynie sprawić,
 aby tkaniny były przyjemne w dotyku i pachniały.... 
ale ich zadanie jest dużo szersze ! 
Płyny do płukania skracają czas schnięcia, 
ułatwiają prasowanie, chronią kolory przed blaknięciem 
oraz zmniejszają elektryzowanie się ubrań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz