czwartek, 13 listopada 2014

garnier neo innowacja


No i załapałam sie jeszcze na testowanie nowego antyperspirantu GARNIER NEO .
Jest to niewidoczny suchy krem skuteczny przez 48 h, delikatny mydełkowy zapach (jak dla mnie)- zmysłowy, kwiatowy ze świeżą nutą owocową (opis na opakowaniu).
Świetnie sie go aplikuje wystarczy naprawdę troszeczkę aby pokryć całą powierzchnie pachy.
Nie zawiera alkoholu, nie podrażnia , a można nawet dodać ze regeneruje, nie ma uczucia swędzenia pod pachą.
Mam uczucie prawdziwej świerzości i nie muszę sie martwić jak odra zu założe bluzkę ze gdzieś ja pobrudzę.
Jak dla mnie to rewelacyjny i nawet stwierdziłam ze przeżuce sie z mojego fa za którego sie przyżekałam i wyżekałam ze go nigdy nie zmienię, A zamieniam na GARNIER NEO  szczerze i z wielkim sumieniem POLECAM JEST NAPRAWDE REWELACYJNY I SKUTECZNY !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz