poniedziałek, 17 listopada 2014

Avet Pharma - mega krzem

MEGA KRZEM z metioniną suplement diety zawiera ekstrakty roślinne o wysokiej zawartości krzemu oraz zestaw witamin i minerałów.

Zaleca się uzupełnienie diety w krzem:
- przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów,
- przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci,
- dla osób dbających o kondycje włosów i paznokci.

Składniki to :  Ekstrakt z pędów bambusa, Ekstrakt z ziela skrzypu, Witamina C, L - Metionina, Żelazo, Cynk i inne a dokładnie wszystko w jakich proporcjach i dokładnie czego ile jest jak i ile kosztuje możecie dowiedzieć się ze strony mega krzem .

Minęły już 3 tygodnie gdy biore codziennie po posiłku tabletkę (jestem z siebie dumna bo normalnie nie opuściłam zadnego dnia jak dosłownie nie ja) .

Kondycja moich paznokci przed kuracją :
* łamliwość
* rozdwajanie
* częste zadzieranie się
* nierówna płytka
* białe plamy
* miekkie
* powolny wzrost

Kondycja paznokci po 3 tygodniach kuracji 
* Paznokcie są trochę twardsze
* nie łamią sie
* brak zadziorów
* płytka bardziej równa
* białe plamy zaczynają znikać 
* paznokcie zaczęły szybciej rosnąć

Kondycja włosów przed kuracją :
* rozdwojone końcówki
* wypadanie (nadmierne ! )
* łamliwość
*  powolny wzrost włosów

Kondycja włosów po 3 tygodniach kuracji
* zmnieszyło sie wypadanie włosów o jakieś 30-40 %
* zaczęły szybciej rosnąć
* mniej się łamią


Zdecydowałam sie na branie mega krzem dlatego , że dość mocno zaczeły wypadać mi włosy i łamały sie mocno paznokcie. Brałam różne tabletki używałam odżywek i nie dawały za bardo skutków. A tu rezultat jest bardzo widoczny na włosach jak paznokciach  i tak jakby cera mi się poprawiła tzn zadko mi jakiś pryszcz wyskoczy a jak już wyskoczy to szybko zanika i goi sie  po nim rana.
Jak na 3 tygodnie brania MEGA KRZEM jestem mega zaskoczona i zadowolona :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz