sobota, 20 września 2014

żel pod prysznic Adidas

We wrześniu testuje żel pod prysznic ADIDAS for women VITALITY nowość na rynku.
Opis na butelce :
Odkryj niezwykłą moc doznania z żelem pod prysznic Vitality wzbogaconym masującymi perełkami, które pomogą ci ożywić twoje ciało i umysł. 

Moje spostrzeżenia :
+ ładnie tzn dobrze pieni się
+ ładny ma zapach
+ dobrze rozprowadza się po skórze
- zapach ledwo wyczuwalny na skórze
- krótko utrzymuje sie
- nie czuje za bardzo ożywionego ciała

Nie jestem zadowolona za bardzo z tego żelu, sądziłam ze zapach bedzie dłużej utrzymywał sie na skórze, nie czuje drobinek jak sie nim myje. Miałam kiedyś żel pod prysznic z drobinkami i tam naprawde czułam te drobinki podczas mycia, a tutaj niestety nie sa wyczuwalne. Nie mam uczucia miękkiej skóry po umyciu tak jak to odczuwałam myjąc sie Le petit marseillais. I tu nawet krócej utrzymuje się zapach niż w le petit marseillais.
Za 400ml zapłaciłam prawie 14 zł w rossmanie.
Dokończe go i bede testowała żel pod prysznic Fa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz