sobota, 20 września 2014

Karta Opencard.pl od InPost

W piątek dostałam wiadomość ze w paczkomacie InPost jest już paczuszka którą mogę w każdej chwili odebrać. Tak więc mąż wracając z pracy po 22 odebrał mi a była w niej :

Karta Testowa która upoważnia do korzystania z 50% zniżki na posiłki lub z 30% zniżki na posiłki + napoje w restauracjach uczestniczących w programie. Wszystkich zainteresowanych zapraszam na strone OPENCARD i tam dowiecie sie wszystkiego.
My napewno skorzystamy ale nie wiem czy wszystkie restauracje odwiedzimy.
Powiem szczerze ze wygodne te paczkomaty, bo odbieram paczke kiedy chce (czyt. kiedy mam czas)na nikogo nie musze czekać sami mi wysyłają smsa kiedy paczka wychodzi kiedy bedzie mozna juz ja odebrać. Ide odbieram i mam.
Poniżej podaje nazwy restauracji które uczestnicza w programie w Poznaniu:

Restauracja Cammero Steak House

Restauracja Nova Motylarnia

12 Sports Bar & Restaurants Inea Stadion

Caffe Ryczka

Camerino

Cafe Martini Wine Bar

Ilonn

Pyra Bar

Pyra Bar

Pastela Restaurant & Cafe

Goko Restauracja Japońska

Pirania Sushi Catering

Cafe Kawka

Kawiarnia Gołębnik

Cafe Misja

Restauracja Hotelu Twardowski

u Myśliwych

Sapporo Sushi&Lunch

w hotelu Meridian

HANAMI SUSHI

Tawerna Gdyńska

Ristorante Estella

Ognisty Wok

Wzgórze Toscanii

Tratoria Wzgórza Toscanii

Πkawka

Restauracja Sygnatura

Restauracja Le Palais Du Jardin

Umberto

Restauracja Malta Yacht Club

Street Burger

Karmell

Passja Cafe & Restaurant

Restauracja Confit

Wyjątkowa Winiarnia We We

Restauracja Wiejska Chata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz