sobota, 27 września 2014

Antyperspiranty adidas

Dopiero co w czwartek pisałam, że dostałam się do kampanii streetcom, a już tego samego dnia po 13 dostałam paczuszkę.
A w niej był dla mnie  dezodorant i antyperspirant
cool & care 6 w 1.
Bardzo ładnie pachnie.
Dezodorant utrzymuje się naprawdę cały dzień. A dzisiaj wypróbuje kulkę.
Dla mnie była jeszcze ulotka






Dla dziewczyn były ulotki i dezodoranty.
Wszystkie ładnie pachną więc miały wielki orzech do zgryzienia jaki sobie wybrać.

Fresh : dla kobiet poszukujących poczucia świerzości każdego dnia .

Control : dla kobiet poszukujących idealnej równowagi między ochroną i pielęgnacją

Soften : dla kobiet poszukujących dodatkowej ochrony dla wrażliwej skóry.

Intensive : Dla kobiet poszukujących wzmocnionej ochrony przeciw poceniu się.

Pro Clear : dla kobiet poszukujących ochrony przeciw białym śladom na ubraniach.


Ja i Moja Drużyna jesteśmy gotowe na wyzwania od Streetcom.
Wczoraj dostałam już pierwsze zadanie a w tygodniu wykonamy je.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz