czwartek, 26 marca 2015

innowacja garnier-a od ofeminin.pl


Jak pisałam wcześniej tutajtutaj dostałam od ofeminin.pl antyperspirant neo Garnier do przestowania.
Garnier Neo Antyperspirant nowej generacji został przetestowany w sposób wyczerpujący tzn najpierw zrobiłam serie skoków na skakance jakies 10minut później zrobiłam serie nożyc przejechałam 30 minut na rowerku stacjonarnym  i wybrałam sie na szybki 4-ro kilometrowy spacer. 
I jak wyszła ocena suchego antyperspirantu?
Rewelacyjnie wiadomo trochę sie spociłam, ale nie było to czuć ani widać. 
W 100% jestem nim zachwycona. 
Jest skuteczny i chroni, ma uczucie suchej skóry, nie zostawia śladów na ubraniach, nie podrażnia - a to najważniejsze. 
Powoli sie zużywa, jest wygodny i tak mały i poręczny że można go nawet wrzucić do torebki (na wszelki wypadek) bo nie wyschnie/zaschnie. 
Z czystym sumieniem polecam i mam nadzieję że bedziecie równie dobrze tak zadowoleni z niego jak ja jestem. Oczywiście zostaje mu wierna dalej :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz