czwartek, 26 marca 2015

Bum owsiankowy

Od dłuższego czasu obserwuje, że każdy je na śniadanie owsianke. Ja tak za bardzo nie przepadalam za nią, ale stwierdzilam że warto spróbować i może się przekonam. I tak też się stało. Wyslalam też  zgłoszenie w konkursie tam gdzie można było wygrać owsianke nesvita,ale niestety nie dostalam się - taki mamy klimat ;) Pierwsze swoje musli śniadaniowe "Vitanella" kupiłam w Biedronce około 4zł.

Vitanella to pyszna mieszanka płatków zbożowych i rodzynek,które mogą być smaczne urozmaiceniem diety bogatej w blonnik pokarmowy. Można przygotować ja z zimnym lub ciepłym mlekiem,jogurtem, maślanka. Albo z wodą. Jak kto woli.
Składniki :
płatki pszenne pieczone (45%)[pszenica pełnoziarnista 42%]
Cukier,
Sól,
Ekstrakt sodu jeczmiennego,
Płatki owsiane poełnoziarniste (35%)
Rodzynki (16%)
Orzechy paskowe(4%)
Emulgator:
Mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych.


                        Wartości odżywcze :

W porcji 100g produktu mamy 369 kcl [węglowodany 61,8g w tym cukry 13,1g ;blonnik 11,0g ; białko 11,2g ; sól 0,6g.
W porcji 40g produktu mamy 148kcl.
Tak mi zasmakowały że to moje już drugie opakowanie i wzięłam jeszcze Musli Bakaliowe, ale one mniej mi smakują i jak dla mnie są za bardzo słodkie.
Do musli dodaje świeże jabłuszko i wszystko grzeje w mikrofali wtedy jest pycha. 
Z czasem zrobię swoje nie kupne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz