środa, 25 marca 2015

Serum do rzęs

Jakiś czas temu na Face&Look odbył sie konkurs do którego trzeba było zgłosić cztero osobową grupę. Udało mi sie zmobilizować koleżanki aby zarejestrowały sie i wykonały zadanie , a reszte zostawiły mi. Fajny pomysł z nazwą naszej grupy miała "A" zmieniłam tylko jedną literke i wyszło super. 
No dobra nie bede przedłużała dostałyśmy sie mimo że na ostatnią chwilę wysłałam nasze zgłoszenie - Udało sie!!.
Dziewczyny były w szoku i zachwycone. Ale to nie koniec, jeszcze lepszy zachwyt był jak przedstawiłam im co mamy testować.  Zresztą sama sie niezmiernie ucieszyłam że mam możliwość testu REVIVE LASHES STYMULUJĄCE SERUM DO RZĘS W EYELINERZE.
ostatnio dużo o nim czytałam i byłam jego ciekawa. A teraz mam jeszcze możliwość jego stosowania.

Na kolejną rzecz do testów czekamy.

 Za kilka dni opisze produkt który już dzisiaj zaczynam testować. 

A jeżeli wy chcielibyście takie cudo wygrać to na stronie floslek odbywa sie konkurs do którego zapraszam.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz