piątek, 29 sierpnia 2014

Maskara Rimmel Wonder’ Full

Dostałam swoje dwie MASKARY RIMMEL WONDER`FULL na przetestowanie. Jedą dałam swojej kolezance a drugi został dla mnie. W sklepie Rimmel Wonder`Full kosztuje około 33 złotych (to zależy od sklepu) ( teraz w rossmanie mozemy ją zakupic o 10 zł mniej).
Maskara posiada unikalną formułę z olejkiem arganowym, dzięki czemu naprawdę szybko przylega do rzęs i nie skleja ich,
ultraelastyczna szczoteczka, dokładnie oddziela każdą z rzęs.

Po wstepnym przerdstawieniu wam maskary trochę mojej oceny.

Tak więc :

+  naprawde oddziela każdą z rzęs
+ idealnie się dopasowuje
+ nie pozostawia grudek
+ szczoteczka jest wygodna
- jednak nie jest ona długotrwała,
- jak dla mnie to ona sie rozmazuje
-  nie pogrubia rzęs
+  ale je wydłuża.
+  Maskara Rimmel Wonder’ Full nie podrażnia
+  nie powoduje łzawienia nawet przy codziennym stosowaniu

Obecnie stosuje tusz infinitize z Avon (cena podobna - często na promocji ), szczoteczka jest pół okrągła dopasowuje sie do rzes, pogrubia wydłuza działa cały dzień i noc nie rozmazuje sie.

Maskara Rimmel Wonder’ Full mimo wiecej swoich zalet niz wad to jednak do końca mnie nie przekonała. Bede stosowała jej jak bede chciała zrobic delikatny makijaz albo na krótko.

Moja koleżanka która dostała drugą maskare jest z niej bardzo zadowolona. Według niej maskara sie nie rozmazuje, jest trwała ładnie sie rozczesuje nie ma grudelk (a to najważniejsze) ładnie wydłuża rzesy, podoba jej sie szczoteczka tzn jest idealna bo chwyta każda z rzes osobno. Ona kupi ją jak się jej tylko skończy.

Czy moge polecić MASKARE RIMMEL WONDER`FULL??
 Z czystym sumieniem TAK ponieważ tak naprawde to co mi nie pasuje nie oznacza tego ze tobie też nie bedzie pasowało, jak się sama nie przekonasz to nie bedziesz wiedziała jak ona zachowa się u ciebie.

Maskara zachwyca eleganckim opakowaniem, zakupiłabym ją jak nie miałabym możliwości testowania ze względu na wygląd bo mi sie podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz