sobota, 16 sierpnia 2014

Herbaty Astra- Rooibos Zielony z Czerwonokrzewu z Trawą Cytrynową i Miętą

Jakiś czas temu dostałam na przetestowanie od Astra :  herbate zieloną - Astra Rooibos Zielony z czerwonokrzewiu z trawą cytrynową i z miętą.
W opakowaniu jest 20 torebek, są jeszcze 3 inne smaki z tej serii " miód, cytryna i malina". Na pudełku znajdziemy informacje że:
* jest bez konserwantów
* zawiera witamine c
* minerały (mg,f,na,ca).
*Nie zawiera kofeiny, więc mogą ją pić kobiety w ciąży i dzieci
*zaparzać około 8-10 minut.
*pochodzi z Republiki Południowej Afryki
* ROOIBOS ZIELONY nie podlega procesom utleniania, dzieki czemu zawiera ogromne ilości witamin,
* bogaty w antyutleniacze
* każda torebka jest zapakowana osobno dzięki temu aromat i smak zostaje taki sam
*ekspresowa, aromatyzowana
I tak sie zastanawiam jak opisać smak tych herbat.
herbata z czerwonokrzewiu z mięta jest łagodna, smaczna, mięta jest wyczuwalna ale nie jest tak ona mocna jak byśmy pili samą miętę. Hmmm...co by tu jeszcze dodać?  Mi bardzo smakuje oczywiście piłam ją na zimno ( bo taką lubie) i bez cukry bardzo dobrze smakuje.
Na pewno dam ją do picia dzieciom zamiast zwykłej mięty - na pewno zasmakuje im ona. 
Herbata z czerwonokrzewiu z trawą cytrynową : delikatny smak, pierwszy raz piłam trawe cytrynową i cały czas zastanawiam sie co może smakować tak jak ona i tak kojarzy mi sie z lekkim posmakiem pomarańczy, bardzo smaczna, bardzo dobrze smakuje bez cukru.
Jestem zdziwiona ze nie zostaje osad, bo inne zielone herbaty
 zaparzane z torebki zostawiają straszny osad, po liściastych jest dużo mniejszy ten osad więc uznaje herbate zieloną liściastą.
Ale ta mi bardzo zasmakowała i raczej zostaje przy niej.

Delikatny smak, smakuje dobrze na ciepło jak i na zimno, jest dobra bez cukru (nie wiem jak smakuje posłodzona bo nie pije herbat z cukrem)
Jestem bardzo zadowolona z możliwości testu herbaty Astra Rooibos.
Zapraszam do odwiedzenia Strony internetowej Astra  KLIK jak i fanpage https://www.facebook.com/KlubAstra 

Ja ją już polubiłam i mam nadzieje że ty również polubisz :) herbate jak i inne produkty i fanpagr :)
NAPRAWDE POLECAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz