czwartek, 14 maja 2015

Revive Lashes (Bimatoprost +Widelash™) serum do rzęs / pierwszy opis w trakcie kuracji

Przeglądając wczoraj zdjęcia uświadomiłam sobie że stosuje Revive Lashes Flos-Lek już 7 tygodni i nie dość że wam trzeba już coś na temat jego działania napisać to i ja jestem ciekawa jak efekty --- w lusto sie wpatrywałam  - chociaż codziennie to robie i patrze czy moje rzęski sie jakoś powiekszyły i pogrubiły i tak na prawde przez te moje patrzenie za bardzo nic nie zauwazyłam. 

Opisywałam wam wcześniej działanie jakie powinniśmy uzyskać po jego stosowaniu, które zapewnia nam producent KLIK .

Jak wcześniej czytaliście do testu dostałam sie na face&look z moim timem (jest nas cztery) napisze swoje wrażenia i obserwacje oraz informacje jakie uzyskałam od swoich przyjaciółek które razem zemną tak samo je stosują.

Pierwszym efektem jaki był zauważalny dla mnie po kilku dniach to taki że rzęsy mi sie podniosłyi tak jakby sie zrobiły trochę ciemniejsze.
W trakcie tej kuracji wypadły mi tylko dwie rzęsy, wcześniej czesto mi wypadały więc tutaj ogromny plus.
 Po nałożeniu serum na powieki blisko rzęs mamy uczucie zimna ( wszystkie cztery to zauważamy- mamy takie samo wrażenie).


 










 Rzęsy już mi sie nie podkręcają, tak jak to wcześniej miałam przez co kuły mnie w oczy.
Czy widać ze mi sie pogrubiły i wydłużyły?? 
Tak troche na oko widać ze mi sie wydłużyły ale nic poza tym.












Używam go również na brwi a zwłaszcza na ich końcówki. 
Co zauważyłam??
Brwi mi pociemniały, a na końcówkach widze małe ciemne włoski czyli jestem zadowolona bo zaczynają mi rosnąć w tych miejscach w których wcześniej mi nie rosły brwi.

Co zauważyły moje koleżanki??

Na pewno nic im sie nie pogorszyło nie uczuliło ich w żaden sposób.
A czy widzą różnicę??
No niestety żadna z nich nie zrobiła przed kuracją zdjęcia, jak i nie zauważyły "gołym okiem" czy im sie coś poprawiło.

Szkoda że tylko na własnym doświadczeniu mogę napisać wam moje spostrzeżenia. Ale z pewnością bede je bombardowała pytaniami czy coś zauważyły.

Kuracja wciąż trwa więc nastepną opinie napisze jak już mi sie skończy produkt.

Sami oceńcie zdjęcia. Wiem że te dwa pierwsze sa tak beznadziejnie zrobione że nic po nich nie widać ale następne postaram sie zrobic lepsze.

Czy polecam ??? Sama nie wiem. 
Piszcie w komentarzach czy widzicie różnice. 
Jestem bardzo ciekawa waszego zdania - wrażenia - obserwacji!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz