czwartek, 7 maja 2015

Małe - Wielkie PodSumoWanie Kwietnia

I W Końcu mamy Maj.
Tym razem jakoś tak postanowiłam podsumowac miesiąc Kwiecień.
Mało co pisałam w Kwietniu ale za to wynik odwiedzin miałam rekordowy BO AZ 2 550 !!!
Jest to prawie o 1100 więcej niż zawsze.
Jestem bardzo wam wdzięczna ze odwiedzacie mnie i czytacie to co piszę.
Ostatnio mało co wygrałam więc w tym miesiacu bedzie trochę kontynuacji kosmetycznych z poprzedniego miesiąca czyli o produktach Le petit marseiliais oraz lakierach Sally Hansen Miracle Gel - wrzucę nawet filmik. 

Maj zaczełam od odpoczynku u rodziców a byliśmy tam az 5 dni i na prawdę odpoczełam. Ale za to po przyjeżdzie i wystarczyły tylko dwa dni jak młody nie poszedł do szkoły miałam dużo do nadrobienia z nim lekcji. Jak to dobrze że jestem konsekwentnym rodzicem i puszczam zawsze moje dziecko do szkoły w te dni jak mu sie nie chce i całe szczeście ze on mi nie choruje (tu odpukać) bo ja bym sie chyba zapłakała jak bym miała jeszcze więcej zaległosci szkolnej do nadrobienia.

Wypatrujcie nowych wpisów i jeszcze raz DZIEKUJE za tyle odwiedzin i życzę sobie aby było ich w kolejnych miesiącach mniej wiecej tyle samo a wam miłego i owocnego czytania :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz