czwartek, 13 sierpnia 2015

Ciastka La Crema z Frendi


Jakiś czas temu mozna było zapisac sie do testowania na FRENDI tzn pierwszych 1000 osób które polubiły profil FRENDI NA FB dostały sie do testowania ciastek La Crema.
Później trzeba było zarejestrowac sie na  stronie  FRENDI i w dniach 9.07-12.07 zamówic ciastka. Paczuszka przyszła w ciągu 3 dni roboczych - czyli szybko. Dostałam dwie paczuszki ciastek w różnych smakach :
  • Ciastka kruche z kremem o smaku cytrynowym (30% ) paczka zawiera 150g produktu, wyprodukowano w UE. 
Czuć krem cytrynowy jest on nie za słodki , jak dla mnie idealny oraz jest go tak w sam raz w ciastk, sa naprawdę kruche, koloru żółtego, opakowanie jest łade przyjemne dla oka i zgodne z tym co zastamy w środku opakowania. Dodatkowo sa spakowane w pojemniku i folii aby nie wyleciały i nie dostało sie powietrze. 


  • Ciastka kruche z kremem czekoladowym   ( 30% paczka zawiera 150g produktu, wyprodukowano w UE. 
Krem jest nie za słodki czekoladowy idealna ilosc jest go w ciastku. Są kruche koloru ciemnego, opakowanie ładne czytelne wiadomo jakie bierzemy ciastka a środek jest zgodny z obrazkiem na opakowaniu. Spakowane są tak samo jak inne ciastka czyli pojemniczek plastikowy owiniety folia aby nie wylecialy i nie dostało sie powietrze.

Nie zdążyłam policzyć ile jest w środku ciastek bo ledwo je otworzyłam a dzieci juz łapkami podbierały je.
W pierwszej chwili myślałam, że znikną najpierw ciastka czekoladowe ale pomyliłam sie bo bardziej smakowały im kruche cistka z kremem o smaku cytrynowym - a wiadomo dzieci to najbardziej wybredni testerzy na świecie.

Babci dziadkowi i wujkom zas bardziej  zasmakowały właśnie kruche ciastka z kremem czekoladowym.

Lubie ciastka a zwłaszcza kruche bo świetnie nadaja sie na każdą okazję - do kawy czy jako lekką przekąskę. 


 Czy nam zasmakowały??

Hmmm.... żeby was nie skłamać szału to one nie zrobiły są smaczne ale jak dla mnie troche za mocno czuć chemią. 
Jak bym miała jeszcze raz je wybierać między tymi ciastkami a innymi to bym sie już na nie nie zdecydowała.

Ale Pamietaj !! To co mi nie smakuje nie oznacza że tobie również nie bedzie smakowało i na odwrót. Więc jeśli masz ochote je wypróbować, śmiało próbuj i podziel sie swoją opinia :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz