piątek, 14 sierpnia 2015

#buty od #hooy




Jakiś czas temu zgłosiłam sie do testowania butów Spider na stronie fb Hooy .
Moje zgłoszenie zostało zaakceptowane Z czego niezmiernie się ciesze.
W środę Kurier dostarczył moją paczuszkę z butami.  

Pierwsze moje wrażenie było bardzo pozytywne, butki sa takiego kroju jak lubie i na dodatek dostałam takiego koloru jak lubie (szaro - zielony (pistacjowy) ).

Pozytywnie nakręcona nowymi butkami zamierzam je mocno przetestować i już mam sporo pomysłow jak to zrobie. A że jeszcze mam wyjazd na wieś to w ogóle tam bede miała ekstremalne warunki i pole do popisu :)

Czekajcie na moje recenzje oraz zapraszam do śledzenia mnie na Insta tam prawie codzienna dawka zdjęć. :))

Butki dostępne na stronie www.shop.hooy.eu i www.sportella.pl w cenie 199zł zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz